Dordrecht rood kleuren, dat kunnen wij niet zonder jou!

Op 16 maart 2022 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Doe daarom mee met onze beste, leukste en meest gezellige campagne ooit en solliciteer voor één van de vier campagneteams van de PvdA Dordrecht.

1.  Neem plaats in #TeamCommunicatie van de PvdA Dordrecht!

Heb jij affiniteit met de strijd van de sociaaldemocratie in het algemeen en de PvdA in het bijzonder? Woon jij in of rondom Dordrecht? Ben jij doorgaans niet alleen benieuwd naar wat het nieuws is, maar ook naar hoe en wanneer het gebracht wordt? Heb je een rode, vlotte en creatieve pen, kan je goed overweg met een (film)camera of beeldbewerkingsprogramma’s? Dan is het nieuwe communicatieteam van de PvdA Dordrecht op zoek naar jou!

Wat gaat #TeamCommunicatie doen?

In aanloop naar de lgemeenteraadsverkiezingen in 2022 gaat het communicatieteam van de PvdA Dordrecht ervoor zorgen dat Dordtenaren niet om ons heen kunnen. Met korte en lange teksten, stilstaande en bewegende beelden, creatieve inhakers en langlopende campagnes gaan we de stad laten zien wat de waarde van de sociaaldemocratie is. Dit gaan we doen in een informele sfeer met idealistische gelijkgestemden, waar naast serieus denk- en doewerk voldoende tijd en ruimte voor gezelligheid wordt ingeruimd. Ga er vanuit dat zitting nemen in dit team je enkele uren per maand kost met – als je dat wilt – een intensivering in het heetst van de verkiezingsstrijd!

Doe je mee?

Lijkt het je leuk om je op deze manier in te zetten voor de PvdA Dordrecht? Solliciteer dan snel en stuur een mailtje naar [email protected] waarin je vertelt wie je bent, waarom je dit zo graag wilt en waar we jouw kwaliteiten voor in kunnen zetten.

2. Neem plaats in Team #OntmoetDeStad van de PvdA Dordrecht

Heb jij affiniteit met de strijd van de sociaaldemocratie in het algemeen en de PvdA in het bijzonder? Heb jij organisatorische ervaring en vind je het leuk om mensen te motiveren en te mobiliseren? Ben je proactief, houd je van samenwerken en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is Team #OntmoetDeStad van de PvdA Dordrecht op zoek naar jou!

Wat gaat het Team #OntmoetDeStad doen?

De PvdA Dordrecht ontmoet tijdens en buiten campagnetijd door de gehele stad geregeld allerlei Dordtenaren om te praten over het leven in de stad. Over wat zij zien dat goed gaat, of juist beter kan in Dordt. Dit doen we op thema’s als wonen, onderwijs, zorg, werk, veiligheid, diversiteit en andere onderwerpen die ons als partij aan het hart gaan. De informatie die we hier ophalen, wordt door onze fractie gebruikt in hun werk in de gemeenteraad, maar dient ook als input en inspiratie voor onze toekomstige verkiezingsprogramma’s.

Om al deze informatie uit de stad op te halen, kunnen we als PvdA Dordrecht altijd gebruik maken van een grote groep enthousiaste leden. Om dit enthousiasme in goede banen te leiden en het gecoördineerd plaats te laten vinden, willen we een team mensen formeren die dit gaat organiseren.

Doe je mee?

Lijkt het jou leuk om dit te gaan doen? Solliciteer dan snel en stuur een mailtje naar [email protected] waarin je vertelt wie je bent en waarom je dit zo graag wilt doen.

1. Neem plaats in #TeamFondsenwerving van de PvdA Dordrecht

Om de campagne van ons leven te voeren, hebben we naast de beste kandidaten, de beste ideeën, de beste vrijwilligers, enthousiasme en creativiteit natuurlijk ook budget nodig. Gelukkig beschikt de PvdA Dordrecht over een loyale achterban die – naast de contributie – ook graag incidenteel bijdraagt aan dit soort campagnes. We moeten hen dat natuurlijk wel op een leuke, goede en creatieve manier vragen. Lijkt het jou leuk om dit vanuit #TeamFondsenwerving van de PvdA Dordrecht te doen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat gaat #TeamFondsenwerving doen?

Als #TeamFondsenwerving zorg je samen met de rest van het team voor voldoende geld om in 2022 de beste campagne van ons leven te voeren. Dat doe je door het opzetten van donatiecampagnes en individuele donatieactiviteiten. Hoe innovatiever en creatiever, hoe beter! De werkzaamheden van de fondsenwerving vallen onder de verantwoordelijkheid van de penningmeester van de PvdA Dordrecht.

Wat vragen we?

Voor het #TeamFondsenwerving van de PvdA Dordrecht zijn we op zoek naar Dordtse  sociaaldemocraten die met creativiteit, enig commercieel inzicht en veel enthousiasme een mooie donatiecampagne op willen zetten. Je houdt ervan om samen te werken en deinst er niet voor terug om op mensen af te stappen. Vasthoudendheid is hiervoor een kwaliteit, maar je ziet ook duidelijk de grens tussen doorvragen en doordrammen 🙂

Fondsenwerf je mee?

Solliciteer dan snel! Stuur  een mailtje naar [email protected] waarin je vertelt wie je bent, waarom je dit zo graag wilt doen en waarom jij hier de juiste persoon voor bent!

1. Neem plaats in het #DataTeam van de PvdA Dordrecht

Heb jij affiniteit met de strijd van de sociaaldemocratie in het algemeen en de PvdA in het bijzonder? Woon jij in Dordrecht? Heb je je kat Excel genoemd en ben je er dol op om data te gebruiken als onderbouwing van zo ongeveer alles? Dan is het nieuwe DataTeam van de PvdA Dordrecht op zoek naar jou!

Wat gaat het #DataTeam doen?

Het #Datateam ondersteunt de vereniging met data-analyses en visualisaties. Die kunnen als basis dienen voor veel van ons werk voor de stad en onze online en offline communicatie. Hoe bereik je de mensen die belang hebben bij een bepaald thema? Of waar moeten we zijn als we zo veel mogelijk Dordtenaren willen spreken op een dag?

Wat vragen we?

Voor het #Datateam van de PvdA Dordrecht zijn we op zoek naar Dordtse sociaaldemocraten die energie krijgen van het analyseren van cijfers. Je vindt het leuk om samen met een hecht team tot laat in de avond uitslagen van voorgaande verkiezingen door te spitten en bent in staat deze analyses om te zetten in heldere adviezen.

Doe je mee?

Lijkt het je leuk om je op deze manier in te zetten voor de PvdA? Stuur een mailtje naar [email protected] waarin je vertelt wie je bent, waarom je dit zo graag wilt en waar we jouw kwaliteiten voor in kunnen zetten