Niet lullen, maar brievenbussen vullen!

9 maart 2021

Jij gaat zaterdag toch ook gezellig mee?

Zaterdag 13 maart gaan we met een team van enthousiaste Dordtse PvdA leden 10.000 brievenbussen vullen met een fantastisch mooie rode boodschap. We zijn al twee keer eerder op zaterdag gaan bezorgen en dat was niet alleen heel nuttig, maar vooral ook erg gezellig. Heb jij nu ook zin gekregen om gezellig mee te gaan? Meld je dan zaterdag  13 maart om 11.00 uur op 1 van de verzamelpunten.

Teamcaptain                   Wijk                    Verzamelplek                                              Tijd

Viona/Megan/Jelle       Centrum            Stadhuis                                                                     11.00 uur

Frouke                              Land van Valk   Van Eeemsteynplein (Kringloopwinkel)            11.00 uur

Peter                                 Crabbehof         Van Oldenbarneveldtplein (hoek toko)               11.00 uur

Wouter                             Sterrenburg       Blaauwweg (huisartsenpraktijk)                          11.00 uur

Wil je meer informatie of kom je iets later? Dan kun je ons bellen!

Viona                  06-43079758

Frouke                06-29537697