Word jij onze nieuwe lijsttrekker?

2 april 2021

We zijn gestart met de voorbereiding op de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar 16 maart 2022. Het begin van een spannende periode! Belangrijk daarin is de keuze van onze lijstrekker voor aankomende verkiezingen. Om een goede lijstrekker te vinden hebben we een profiel opgesteld. Dit profiel is vastgesteld in de ALV van afgelopen 18 maart en maakt onderdeel uit van het Routeplan naar aankomende verkiezingen (zie hieronder).

Herken je je in de profielschets? Dan roepen we je op om je te melden als kandidaat-lijsttrekker voor onze partij. Mocht je twijfelen, maar wel graag schrijven? Neem dan contact op met onze afdelingsvoorzitter voor een gesprek, of toelichting; Hans Spigt via [email protected],  of: 0622232192.

Je stelt je kandidaat door je motivatiebrief en CV te mailen naar onze secretaris Marije Schnabel (secretarispvdadordrecht@gmail.com). De sollicitatieperiode staat open van 1 april tot en met 30 april 2021. Stuur je motivatie uiterlijk vrijdag 30 april 2021 naar ons op.

De gesprek(ken) vinden plaats a.s. mei 2021 en tijdens de ALV op zaterdag 5 juni 2021 zal de benoeming van de lijsttrekker plaats vinden.

Profiel Lijsttrekker PvdA Dordrecht