Raadslid wat voor jou?

Raadslid voor de PvdA Dordrecht

Op 16 maart 2022 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Wil jij ontdekken of de lokale politiek iets voor je is en ben je lid van de PvdA of overweeg je dat? Meld je dan aan voor onze inspiratiedag op 28 augustus 2021. We hebben het die dag over het werk als raadslid, maar ook gaan we actief aan de slag met ons verkiezingsprogramma. En uiteraard hebben we na afloop weer een leuke borrel. Als je je wilt opgeven schrijf je dan in via onderstaand formulier. We sturen je dan een persoonlijke uitnodiging met de plaats waar de bijeenkomst wordt gehouden. Onder het inschrijfformulier vind je de profielschets voor PvdA raadslid in Dordrecht.

Schrijf je in voor de inspiratiemiddag!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wie zoeken we? Wat is de profielschets?

Voor de gemeenteraadsverkiezingen zoeken we mensen met gedrevenheid om het verschil te maken in Dordt. PvdA raadsleden steken hun nek uit in ons streven naar vooruitgang, waar solidariteit, rechtvaardigheid, en toegankelijkheid de belangrijkste drijfveren zijn. Dat vraagt om een sterke binding met de samenleving, een heldere blik en een eigen opvatting over hoe politiek te bedrijven. Bekijk hier het Profiel PvdA Raadslid

Ben je geïnteresseerd in politiek en Dordtenaar en ben je lid van de PvdA of overweeg je dat?  Maar twijfel je nog of heb je gewoon wat vragen? Stuur dan een WhatsApp berichtje of bel ons voor een afspraak om samen een kop koffie te drinken. We vertellen je dan graag meer over het werk als raadslid en de PvdA Dordrecht.

Groet,

Hans (afdelingsvoorzitter – 0622232192 )

en Wouter (lijsttrekker PvdA Dordrecht – 0642370010)